Silové a kondiční cvičení

Potřebujete se připravit na nějaký konkrétný výkon, nebo chcete získat kondici, abyste se nezadýchali při dobíhání autobusu, popřípadě chcete v pohodě zvládnout nedělní tenis? Jste na správné adrese!

Ať už jste tedy sportovec nebo jen nadšenec do pohybu, velmi rád pomůžu dosáhnout lepších výkonů.

Nezáleží na tom, zda se jedná o silové nebo kondiční cvičení, vždy je prioritou zapojit správné principy pohybu, aby bylo cvičení maximálně efektivní.

Síla

Více o silovém cvičení

Silový trénink spočívá především v procítění pohybu a práci svalů. Čím lépe bude člověk vnímat svalovou aktivitu, tím kvalitnější a silnější svaly budou.

Soustředím se převážně na práci vlastního těla a komplexní pohyb. Izolovaný pohyb má určitě své výhody, ale pokud zapojíme do cviku celé tělo, tak výsledky budou mnohem přínosnější.

Samotný trénink se skládá z rozcvičky, kdy se zahřejí svaly a klouby. Hlavní část tréninku je věnována silovým cvikům, kdy se střídají stabilizační cviky (páteř a pánev je stabilní) a mobilizační cviky (pánev a páteř se hýbe). Proč? Aby měl člověk dost síly, když musí něco např. podržet a také aby měl dost síly, když musí něco např. táhnout nebo zvednout. Během lekce tělo tedy projde všemi pohyby v 3D rovině a posílí se svaly v tahu i tlaku.

Trénink končí funkčním zdravotním strečinkem.

Kondice

Více o kondičním cvičení

Cílem kondičního cvičení z dlouhodobého hlediska je zlepšit výdrž, posílit svaly a dostat oběhovou soustavu na co nejlepší úroveň.

Při tréninku primárně využívám intervalový způsob cvičení a střídám rychlé cviky s pomalými. Tím udržíme vysokou tepovou frekvenci, dokud nepřijde pauza. Tělo je tak donuceno k efektivnější práci, a zrychlí se tak např. průtok krve. Oběhový systém a svaly si „zapamatují“ náročnost pro příští trénink.

Pravidelnými lekcemi tak lze dosáhnout lepší kondice.

Hubnutí

Více o hubnutí

Pokud se budeme bavit o redukci hmotnosti, tak základem je uvědomit si „co spaluje tuky“. Jsou to svaly. Proto vždy volím tento postup (bavíme se pouze o pohybu a ne stravě):
Krok 1: Silový trénink po dobu několika týdnů. Vybudují se svaly a také je více prostoru naučit se správně techniku
Krok 2: Přejít na kondiční trénink. Zde už máme svalovou hmotu, kterou stačí aktivovat, aby spalovala tuky.
Samozřejmě je velmi vhodné upravit i jídelníček. Spolupracuji s výživovým poradcem, proto není problém zajistit kompletní služby.

Máte-li zájem o cvičení, tak mě neváhejte kontaktovat.

Kontaktujte mě

Joomla Forms makes it right. Balbooa.com