Soukromá lekce

Máte-li vážný zájem se svým tělem začít pracovat, tak soukromá lekce je opravdu tím nejvhodnějším způsobem. Stres dejte stranou. S každým se snažím vycházet kamarádsky. Nevíte-li jak vůbec začít, můžeme se domluvit na konzultaci a popovídat si o všem, co vás bude zajímat. Poradím, navedu a ukážu směr.

Z čeho si můžete vybírat?

♦ konzultace

♦ diagnostika pohybového aparátu

♦ cvičení přímo dle vašich potřeb

 

Zdravotní cvičení

Více o zdravotním cvičení

Mým hlavním cílem je vždy volný pohyb bez bolestí zad, kloubů a končetin. Cvičení spočívá ve využití metody, kdy se pracuje především s hlubokým stabilizačním systémem (CORE). Umět správné držení těla je základ, na který nedám dopustit.


Na co se zaměřuji?

♦ Skolióza, hyperlordóza, hyperkyfóza, plochozádí (stranové vychýlení páteře, velké prohnutí páteře nebo naopak přehnané vyhrbení či plochá páteř)

♦ Bolesti zad, hrudníku, lopatek, ramen, kyčlí, kolen, plochonoží a celkově dolních a horních končetin

♦ Cvičení po porodu, diastáza, pánevní dno

♦ Kompenzace pro sportovce, uvolnění těla, správný strečink

♦ Dechová cvičení, uvolnění hrudníku

♦ Cvičení na břicho

♦ Koordinovaný sed a kancelářský sed, pohyb v kanceláři

♦ Správná chůze a správný běh

♦ Cvičení po rehabilitaci

♦ Nohy do O, X

 

Kondiční, silové, hubnoucí cvičení

Více o kondičním, silovém, hubnoucím cvičení

Využívám principy zdravotního funkčního cvičení. To znamená, že dbám na správné držení těla a správný pohyb při provádění cviků. U mě nebudete dělat klasické sklapovačky, nebo předkopávání ani tisíce kliků. Využívám cviky a pomůcky, které vás donutí zapojit takové svaly, o kterých jste možná netušili, že máte.

Jak se u mě cvičí?

♦ Začínám s učením správného držení těla

♦ Druhým krokem je učení principů pohybu a základních cviků

♦ Dřep, výpad, tah, tlak, předklon, úklon, rotace

♦ Ukončením je funkční asistovaný strečink

♦ Následující lekce se přidávají náročnější cviky a mění se intenzita

 

Kontaktujte mě

Joomla Forms makes it right. Balbooa.com